lördag 9 augusti 2008

njut !

tralalalaa barn, och hej på er :) nu sitter jag än en gång här, och äter ben&jerry br (jag sprang faktiskt förrut, jag är värd det förfan! ) och oroar mig för det som komma skall.
betyg. Smaka på ordet, betyg. Det låter som en börda, en vikt som läggs över ens axlar och stannar där tills man har presterat över sin egen förmåga, vilket man inte kan! Jag har länge oroat mig för om jag ska få för lite vg;n, för många svaga g;n ända tills jag sa till mig själv get real! det enda man kan göra är sitt bästa, är man ingen mönsterelev i något ämne så fine ! då får man helt enkelt välja bort det ämnet i en framtida karriär, som min kära vän berrah skulle säja " det är ingen big deal! " njut av dagen, och lova mig nu att ni gör det bästa ni kan så ses vi i drömyrkehimlen om några år, okej ? Aaaah, det är därför jag älskar bloggar, för att ingen kan säja emot mig så när jag ställer frågor så väljer jag själv vad ni läsare svarar ;).
love / moix herself.

Inga kommentarer: