onsdag 13 augusti 2008

ms's assmo

Hej barn :). Idag vart det tildur och majsan, där vi hittade på ytterst intressanta saker. Vi började med att baka choklabollar då tilda sa att man skulle ha ägg i för att hålla ihop dom, vilket var otroligt roande om ni frågar mig. Så jag tänkte att jag behöver inte ta ur hela paketet ur kylen så jag bara sträckte in handen och klafs! ägget gick sönder, och DET var nog det roligaste på länge. När smeten sedan var färdiga, så bestämde vi oss för att inte göra bollar och istället äta direkt ur bunken vilket var en strålande idé enligt min åsikt. När vi sedan ätit lite, så slängde tilda i en vindruveklase, som också var hemskt roligt. Vi hade det iallafall jättetrevligt och efter en liten stund gick vi till deras pappa, och det är en lååång väg om man nyss har ätit chokladbollssmet. När vi kom fram så var det självklart låst där nyckeln oftast ligger, så det blev till att trampa hemåt igen. Vi hade iallafall jätteroligt, that's that. En väl rekommenderad låt är : flo Rida - in the air.
love / mois herself.

Inga kommentarer: