torsdag 14 augusti 2008

duktig & social.

Japp, duktig och social, det är tamejfan precis vad jag är. Började morgonen med en joggingrunda och en skål med gröt. Sedan tog jag en dusch, raka benen, skrubba, peela, smörjde och ansiktsmask. Efter detta lilla hemmaspa, så tog jag mitt pickpack och flydde hem till alice, där jag fick äta kexchoklad och bryta min duktiga era. Vi studsade sedan till lisa där vi åt oss ännu tjockare på krabbelurer. Vi avslutade kvällen med att nöta ett lagom roligt spel, när jag sedan gick hem. så nu sitter jag här och tittar på paradise hotel, otroligt roligt program där vuxna människor kallar varandra för dummisar och där ankor och hästar går lösa. Vilka jag syftar på är hemlighetsstämplat av säkerhetsskäl. Men det är ju varken särskilt socialt eller duktigt när man tänker på det.... Höhö, så hela detta inlägget har egentligen varit otrooligt onödig fakta, men det var ju kul att du läste hela iallfall :D
love / moix herself

Inga kommentarer: