måndag 30 juni 2008

köööpenhamn :)



























Hej era söta jävlar, Moa är tillbaka med nytt, frässcht bloggmaterial. För er som läser min blogg permanent så vet ni att jag har varit i köpenhamn en lång-weekend och för er som inte gör det, well, nu vet ni ;). Jag har haft det såå kul och ovan ser ni bara ett urval av alla de kläder som jag provade. Resten av kläderna kommer i nästa inlägg, anledningen är att jag har haft lite strul med bilduppladdning. Innan jag berättar märken och priser på kläderna ovan så vill jag bara att ni ska observera att jag inte köpt alla kläder ovan, dom provade jag baara för er skull. Okej, NU kaan ni få priser & märken;
högst upp till vänster; übersöt kjol med puff och låg midja, från Topshop, pris; glömt ^^
högst upp till höger; vit, skir tunika med broderier, återigen från Topshop. pris; runt 200 kr.
näst högst upp till vänster; en puffdröm i rosa, med vitt runt brösten, från Vila. pris 329 kr.
ovan till höger; en bohemisk blomträdgård som får en att längta efter solen, från Vila. pris 249 kr
ovan till vänster; ett par trendiga shorts med vääldigt hög midja, från Samsoe & Samsoe. pris 429 kr.
Där har ni era priser, nu ska jag berätta en liten historia om hur pervo killar kan vara.
Det kom fram en runt 20-årig kille som jobbade på Top shop och sa;
han: prova den här, den kommer framhäva dina bröst.
jag: ööh, okej?
så när jag ska byta om så ställer han sig i öppningen och förväntar sig att jag ska byta om framför hans finniga ansikte, men det kunde han ju bara drömma om.
jag: ursäkta, men har inte du något bättre för dig än att stå där eller?!
han går iväg med svansen mellan benen.
Kunde inte sluta garva åt det efteråt alltså XD.
Nu blir det törpan med lisa & louise, lägger in resten av bilderna i ett annat inlägg ikväll.
love / moix herself.

Inga kommentarer: