tisdag 24 juni 2008

ännu ett av nillas bombnedslag & sega dagar


Hej sötnosar :), än en gång får min kära vän Pernilla Löfgren stå modell för min übercoola blogg. & än en gång är anledningen hennes smashing klädstil. Det är hög midja på jeansen, vilket ksk inte syns men det äre iaf :). Jag vet inte vad det är för en tröja under, men med tanke på hennes klädval i överlag så ären säkerligen sketsnygg. Ni får erkänna att man är lite avis på både hennes längd och hennes utseende över huvud taget ^^. Japp, killarna goes crazy över den här sötnosen ska jag tala om ;).
åååååh, vilka hypersega sommarlovsdagar det har vart än så länge. Nån som har ngt tips på vad man kan göra let me know, key? Veckans låt är iallafall Mind Kaos - so fresh so clean så på , sjukligt skön, inte bara för mig som är straight hiphoplover utan för andra med blandad stil oså :). Veckans bok är Flyga Drake, otroligt fin bok som slår filmen med hästlängder. Bokrecension kommer när jag läst ut den. Nu ska jag måla mina söta naglar,
love/ moix herself

Inga kommentarer: