tisdag 1 juli 2008

köpenhamn, part two.

Daaarlings! Här kommer resten av bilderna men först, en liten historia som jag tänkte dela med mig av till mina läsare. Jag såg en snygg kille. Nej vänta, han var inte bara snygg, han var OMG-snygg! Jag spanade somfan och han kolla tillbaka lite. Sen kom han och hans kompisar fram. Då förde vi den här innehållsrika (host) dialogen;
han; (på överdriven danska) Är du svensk eller?
jag; öhm, ja hur visste du det?
han ropar till sina kompisar; ni hade rätt killar!
Sedan stack dom. Hur dom fatta att jag var svensk is beyond me.
Här kommer kläderna :)








Högst upp; mycket blommigt blev det, fastnade speciellt för den här roskreationen med puff. Från Topshop, pris 229 kr.
Ovanför till vänster; En böljande tunika med broderier som får en att känna sig som en jetsetare på semester. Från Replay, pris 4000 kr.
Ovan till höger; Skräckblandad förtjusning tänker man, och jag kommer säkerligen att få blandade känslor av dom här skorna. Med tänk er ett svart coktailfodral till, hur hett som helst!
Ovan till vänster; En rutig, lite idas sommarvisa-stil, vilket betyder, HUR SÖT SOM HELST! Från Topshop, pris 349 kr.

Inga kommentarer: