onsdag 9 juli 2008

hej barn :)

se ovan, hej barn :) idag har jag varit med sara , vi har degat och vart inne i staaden ua, där vi fick höra att vi var de sötaste tjejerna i uddevalla. Det gör en ju alltid glad att höra sånt , och det påpekade dessa pojkar. Dom sa typ "det är alltid roligt att göra en tjej glad." höhö , snacka cheesy replik men det var sött sagt. Jaja, nu ska jag äta lite ben&jerry, jag mååste sluta innan jag börjar väga ett ton eller något, men jag kan inte hjälpa det, det är såååååå gott.
Eftersom jag är så himla snäll så kan jag ge er toptre i de goaste smakerna på ben&jerry.
1. Bohemian raspberry - jättegod med hallon och brownies i. Ekologisk dessutom, wohoow :)
2. Cookie dough - ååh så gott, och så amerikanskt med denna kakfyllda vaniljglassen.
3. phish food - om den övre är amerikansk, vad är då inte den här chokladglassen, ååh ÄLSKA BEN OCH JERRY! hähä, beroende? ohja.
love / moix herself

Inga kommentarer: