måndag 14 juli 2008

nya uttryck.

goddag barn :) sitter här och chattar med mcdreaaaaamy , namnet kan vi skippa, dt vet bara mina närmaste... och några till ^^. medan jag chattar med han som kanske borde kallas mr. dreaaaaaaamy, så kollar jag på zach&cody på DC :) [för er som inte vet, disney channel betyder dt, titta där, nu vet ni ! :)] och dt handlar om jesse mccartney, som är otroooooooooligt söt btw, och jag tkr faktiskt att min mr. P som i Perfect är ganska lik honom. & en annan grej, som inte är lika rolig, är att jag har två mr. P's och jag kan inte få ngn av dom (av privata skäl) och min kompis, blonda fiiiiiina sara, har två stycken som hon måste välja mellan. & BÅDA vill ha henne, och hon kallar det ett problem. Visst tjenare, snart börjar hon väl gnälla om att hennes sedlar inte får plats i plånboken, buuuhuuu liksom ?
anw, nu ska jag duscha, tränat och jag luktar inte precis gott.. vänta lite, delade jag med mig för mkt nu ? ;)
love / moix herself.

Inga kommentarer: