onsdag 2 juli 2008

hjäälp!

Hejsan! Idag blir det badning på mollön med gosungarna linnea, lisa & alice, väldigt roligt. Vi ska steka oss till kokta kräftor, iaf jag ;).
Äntligen sol, right?! Ååh vad jag har längtat, äntligen kan man slappa på stranden & bada i blått hav. I alla fall så är låtarna att slappa till
Akon ft. Kardinal Offishal - Dangerous
Colby O'donis - What you got
50 cent - fire
B5 ft. lil bow wow - hydrolics
Där var iallafall de mest spelade låtarna i min ipod under veckan, hoppas ni gillar dom lika mycket som jag gör.
Iallafall så är det en kille som gillar mig, så jag ville liksom vara snäll emot honom och inte dissa honom direkt. Men nu tror han ju att vi är på G, gaash HJÄLP MIG! vad säjer man när man ska dumpa någon snällt?! Skriv en bra dumpningsfras till min hotmail moaniclasson@hotmail.com & snälla gör det SNART innan jag får ett frieri på halsen!
love/moix herself.

Inga kommentarer: