måndag 21 april 2008

slampa

Hej sötnosar :) idag blir det ett helseriöst inlägg som ska handla om just skällsord. Jag har funderat lite på varför ingen ens bryr sej om när någon kallar en annan person för slampa, fjortis, hora, fitta eller något annat som egentligen borde uppröra folk. Det är helt enkelt för att vi har vant oss, vilket är jävligt hemskt när man tänker på det. Fatta att vi har vant oss vid att folk kallar andra människor för sexsäljande idioter! Då förstår man hur mkt media, äldre, umgänge etc. påverkar oss och våra beteenden. Nu får ingen av läsarna missuppfatta, jag ÄLSKAR snoop dogg och hans musik, trots skällsorden, men jag låter inte de texterna påverka mej och vad jag säjer. Jag säjer inte att jag aldrig har kallat någon slampa, hora, fjortis eller fitta men jag känner att från och med nu, så ska jag tänka på vad jag säjer. Hoppas att du gör det också. TACK FÖR MEJ :) <3

Inga kommentarer: