torsdag 17 april 2008

berrah, berrah & endast berrah.

Halloj sötbarn :) idag tänkte jag berätta om en väldigt speciell vänskap, en vänskap som har blivit tajtare än någonsin på så kort tid. Jag har många kompisar, några nära, andra inte så nära. När jag började i min nuvarande klass så gick inte du i den klassen, då kände inte jag dej. När jag skulle börja sjuan så kände "omg, dt kommer inte bli braaa, omgomgomg", men det blev ändå väldigt bra. Trots det så kändes det som att det saknades något, en extra krydda i smeten. Det var då du kom in. Linnea berrah Bergvall, bästa vän och den jag går till när ingen annan förstår. Det blev du och jag snabbt, genom en katapult på fysiken faktiskt. Vi skratta så vi skrek över nånting som ingen annan tyckte var speciellt roligt. Det var nog då det blev vi, nicke & berrah, moa & linnea, moix & nea, piff & puff. För jag lovar och svär, jag stöttar dej och jag kommer aldrigaldrig att sluta hålla din hand. För du stöttar och hjälper, precis som en syster. & hur mycket vi än bråkar, så är vi fortfarande systrar. Systrar överger inte, det bara är så.
Detta inlägg kanske inte är så roligt att läsa för er utomstående, men för mig betyder det mycket. Det betyder faktiskt allting . <3

Inga kommentarer: