söndag 9 mars 2008

fransk manikyr & våga vara

hej sexiga människor ;), jag är tebax efter en rejäl paus från mitt bloggande (jag glömde att den existerade x) ) och jag har idag haft en mycket effektiv dag. Jag har hunnit masa mej ur sängen, måla mina naglar och.... jaa, typ det ;D. eller jag har köpt ett par TIIIIIIGHTA jeans och ett par shyssta sneakers. Jag har ju aldrig haft långa naglar, så denna franska manikyren blev ju inte så superlyckad, men jag är stålt ändå C;. Dessa TIIIIIIIIGHTA jeans jag skrev om är ifrån JC, och trots att jag aldrig handlar där så älskar jag deras jeans. Dom har lixom allting, och lite till. Jeansen var lite overpriced, men dom var helt klart värda det. & dom nya skorna är nike och är sjuukt snygga i en spygrön färg, haha visst låter det lockande ;).
För att prata seriöst en stund, så är jag faktiskt ganska trött på en sak. Att alla går efter grupptrycket. Åh, hon har en sån tröja då vill jag också ha den för o verka ball", men det är INTE coolt att vara som alla andra. Asså sure, jaghåller med, ibland så gör man allt för att bli populär och bli drottning bland killarna, men i slutändan så är det inte värt det. Uppskatta det du har istället. Visdomsord, ta det från nån som vet hur det känns att först ha allt sen, ingenting ..
love / mois herself.

Inga kommentarer: