onsdag 30 januari 2008

gossipgirl & stulet smink.

shiit, var inte det typ så himla bra! lite sexandthecity/OC känsla över det hela, men med sina egenheter och tvistar. Gud jag tyckte att det var så bra, var jag ensam om det? skicka ett mail och berätta vad du tyckte om gossipgirl. Jag kommer att se varje avsnitt så är det någon som missade det första, kom till mej. Jag fixar din information. Lite ironiskt, jag fixar gossip om gossipgirl ;). Jag tänkte ge er som missade första en liten avhandling, here it is ;
Serena är tillbaka. Hon som var Blairs bästa vän, hon som låg med Blairs pojkvän Nate och hon som kan få vem som helst på fall. Till och med Daniel, den utstötte, poeten har fallit för hennes blonda hår och oemotståndliga charm. En annan blondin, dock inte lika "berömd" som Serena, är Jenny, Daniels wannabesyster, som nästan blir våldtagen av Chuck, den snygga, men ack så perversa, brunhårige hunken. Och mitt i allt finns Gossip girl, den anonyma bloggarn som har koll på allt och alla. Hon vet allt, bjuden till allt OCH hon ser allt.
Det var min sammanfattning om Gossipgirl, men let's talk serious biz här vah, okej ?
Idag blev mitt smink stulet under gympan. Min brors mobil blev stulen för en vecka sen, och min kompis blev av med trehundra kronor igår. VAD ÄR DETTA?! skulle inte sverige vara ett neutralt land, huh ?!
Folk, som inte ens är vuxna än, beter sej som SKIT mot varandra. Alla har sina små grupper, och trackar ner på andra. Fifan säjer jag bara, fiiifan .

Inga kommentarer: